ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Αθήνα, 26 Απριλίου 2004
Αρ. Πρωτ.: 365



Προς:
Πίνακας Αποδεκτών

Αξιότιμοι κύριοι,


Το παρόν κείμενο αποτελεί την ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ της ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.) για την έναρξη των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων, σύμφωνα με το Ν. 2738/99.

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Θέμης Μπαλασόπουλος

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Μπάμπης Βορτελίνος

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ


Για την έναρξη διαπραγματεύσεων με αντικείμενο την κατάρτιση και υπογραφή:

1. Της Ειδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας έτους 2004 – 2005 για την ρύθμιση των όρων και συνθηκών εργασίας και άλλων συναφών ζητημάτων των έμμισθων πολιτικών υπαλλήλων, με σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των Ν.Π.Δ.Δ. αυτών, για όσα ζητήματα δύναται να ρυθμιστούν βάσει του άρθρου 3, παρ. 2 του Ν. 2738/99 και
2. Της Ειδικής Συλλογικής Συμφωνίας Εργασίας έτους 2004 – 2005 για την ρύθμιση των όρων και συνθηκών εργασίας των παραπάνω, παρ. 1 υπαλλήλων με σχέση εργασίας Δημοσίου Δικαίου για όσα ζητήματα δύναται να ρυθμιστούν βάσει του άρθρου 13, παρ. 1 του Ν. 2738/99.

Της Δευτεροβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης των υπαλλήλων της παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν. 2738/99 με την επωνυμία “ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ” (Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.), που εδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Καρόλου 24, όπως εκπροσωπείται νόμιμα.

Προς:

1. Τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, επί της οδού Βασ. Σοφίας, αριθμός 15.

2. Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών, που κατοικοεδρεύει στη Αθήνα, οδός Νίκης αριθμός 15.

α. Για τα προς διαπραγμάτευση ζητήματα της Ειδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

β. Για τα προς διαπραγμάτευση ζητήματα της Ειδικής Συλλογικής Συμφωνίας Εργασίας.

Κοινοποιείται προς:

1. Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Αχαρνών, αριθμός 2.

2. Τον Υπουργό Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Πειραιώς, αριθμός 40.

3. Τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Αριστοτέλους, αριθμός 17.

4. Τον Υφυπουργό Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Σταδίου, αριθμός 29.

5. Στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Πανεπιστημίου, αριθμός 37.

6. Στη Διεύθυνση Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Βασ. Σοφίας, αριθμός 15.

7. Στη Διεύθυνση Λειτουργίας Ο.Τ.Α., του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Σταδίου, αριθμός 27.

8. Στο Διοικητή του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων (Ο.Γ.Α.), που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Πατησίων, αριθμός 30.

9. Στον Πρόεδρο του ΕΛ.Γ.Α., που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα, οδός Μεσογείων, αριθμός 45.

10. Στον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. της Κ.Ε.Δ.Κ.Ε., που κατοικοεδρεύουν στην Αθήνα, οδός Γενναδίου, αριθμός 8.

11. Στον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ., που κατοικοεδρεύουν στην Αθήνα, οδός Ηπείρου, αριθμός 38.

12. Στον Πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του Τ.Α.Δ.Κ.Υ., που κατοικοεδρεύουν στην Αθήνα, οδός Αγ. Κωνσταντίνου, αριθμός 26.

13. Στον Πρόεδρο και τα μέλη της Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., που κατοικοεδρεύουν στην Αθήνα, οδός Λέκκα, αριθμός 23-25.


Αξιότιμοι κύριοι,

Οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στο Δημόσιο τα τελευταία χρόνια, μέσω της διαδικασίας των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων θέτουν τα βασικά ζητήματα που τους απασχολούν, όπως:

• Την πρόβλεψη των ανάλογων κονδυλίων για:

1. Τη χρηματοδότηση ενός νέου μισθολογίου, όπως το ζητούν οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α. (κατάργηση της επιδοματικής πολιτικής).

2. Την οικονομική ενίσχυση των μισθωτών και των συνταξιούχων, τέτοια που να καλύπτονται τουλάχιστον οι απώλειες από τον πληθωρισμό των τελευταίων ετών.

3. Την ΕΦΑΠΑΞ καταβολή ΟΛΩΝ των αναδρομικών του οικογενειακού επιδόματος.

4. Την αύξηση των δαπανών για την ΥΓΕΙΑ και την ΠΑΙΔΕΙΑ.

5. Αναβάθμιση των ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ και αύξηση των πόρων για τη λειτουργία τους. ΟΧΙ στις ιδιωτικοποιήσεις.
Την αντιμετώπιση των αναγκών των Δημοσίων Υπηρεσιών σε υποδομές και
προσωπικό.

• Την ΑΜΕΣΗ αποκατάσταση των ανισοτήτων και των αδικιών μέσα από τη φορολογία:

1. Φορολογία ανάλογη με τη φοροδοτική δυνατότητα του καθενός.

2. Δραστική αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής και φοροκλοπής.

• Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού με ΠΛΗΡΗ απασχόληση για την κάλυψη των πάγιων αναγκών.

• Εκπαίδευση και επιμόρφωση του ανθρώπινου δυναμικού.

• Καθιέρωση των Β.Α.Ε. στο Δημόσιο και στους Ο.Τ.Α., με ΑΜΕΣΗ επέκταση του καθεστώτος που ισχύει στο Ι.Κ.Α. και για τα αντίστοιχα επαγγέλματα στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α.

• Οριστική επίλυση του προβλήματος των συμβασιούχων και του καθεστώτος ομηρίας που τους διέπει.


Ενώ ειδικότερα, οι εργαζόμενοι στους Ο.Τ.Α. αγωνίζονται για:

• Την ψήφιση ενός Κώδικα Υπαλλήλων σύγχρονου και πιο αποτελεσματικού.

• Την τροποποίηση του Δημοτικού και Κοινοτικού Κώδικα σε κατεύθυνση που θα υπερασπίζεται το Δημόσιο και Κοινωνικό χαρακτήρα των υπηρεσιών των Ο.Τ.Α. και θα βάζει τέλος στην άναρχη και χωρίς μελέτη ίδρυση των Δημοτικών Επιχειρήσεων.

Αιτήματα που η προηγούμενη κυβέρνηση αγνόησε, αλλά και επιχείρησε να καταργήσει στην πράξη το θεσμό των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων.

Γι΄ αυτό, η Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. έχοντας την εμπειρία των προηγούμενων χρόνων αντιμετωπίζει και φέτος με επιφυλάξεις τις συλλογικές διαπραγματεύσεις.

Η νέα κυβέρνηση πρέπει να αποδείξει επί της ουσίας ότι σέβεται το θεσμό και μέσα από διάλογο να δώσει λύσεις στα προβλήματα των εργαζομένων στο Δημόσιο και στους Ο.Τ.Α.

Τροποποιώντας το θεσμικό πλαίσιο για τις Συλλογικές Διαπραγματεύσεις (περιεχόμενο, επίπεδα, Σώμα μεσολαβητών κ.λ.π.) ώστε να κατοχυρωθεί και για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α., ουσιαστική διαδικασία διαπραγμάτευσης και υπογραφής Σ.Σ.Ε. με βάση και τη νέα συνταγματική πραγματικότητα.

Η Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. για άλλη μια χρονιά με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους χιλιάδες εργαζόμενους που εκπροσωπεί και με μοναδικό κριτήριο την καταξίωση και εξέλιξη του θεσμού, είναι υποχρεωμένη να υποβάλλει τα αιτήματα και τις θέσεις της για διαπραγμάτευση και να αγωνισθεί με όλες τις δυνάμεις της για την ικανοποίησή τους.

Καλεί τη νέα κυβέρνηση να ανταποκριθεί με πιο ουσιαστικό τρόπο στα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ και ΘΕΣΜΙΚΑ αιτήματα των εργαζομένων στους Ο.Τ.Α. Α΄ Βαθμού, υλοποιώντας και τις προεκλογικές της δεσμεύσεις, δίνοντας ουσιαστικές λύσεις στα προβλήματα του κλάδου μας.

Σε κάθε άλλη περίπτωση, οι αγωνιστικές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση θα είναι φυσικό επακόλουθο.


ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

ΓΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ:
1. ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
2. ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΤΩΝ 2004 – 2005

Α. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ :

Η Π.Ο.Ε. - Ο.Τ.Α. επαναδιεκδικεί την προώθηση ενός νέου μισθολογίου των Δημοσίων Υπαλλήλων και των Υπαλλήλων των Ο.Τ.Α., από 1-1-2005 μιας και η προηγούμενη κυβέρνηση αθέτησε τις υποσχέσεις της.

Η πρόταση μας είναι:

• Νέο μισθολόγιο που θα δώσει τέλος στο άναρχο και άδικα διαμορφωμένο σημερινό μισθολογικό καθεστώς λόγω της πολιτικής των επιδομάτων.

• Μισθολόγιο με εισαγωγικό βασικό μισθό στην κατηγορία Υ.Ε. 1.050 ευρώ, σχέση εσωτερική 1:2, εξωτερική 1:3.

• Ένταξη των επιδομάτων στο βασικό μισθό.

• Σύγκλιση με το ΜΕΣΟ ΟΡΟ των μισθολογίων των εργαζομένων στις Δημόσιες Υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

• Διπλασιασμός του οικογενειακού επιδόματος και άμεση εφάπαξ καταβολή όλων των αναδρομικών.

• Ουσιαστική αύξηση των επιδομάτων ευθύνης.

Η αποδοχή ενός τέτοιου αιτήματος από την κυβέρνηση θα τροποποιούσε και τα κλαδικά – οικονομικά αιτήματα που σας καταθέτουμε παρακάτω.
Ζητάμε προστασία του εισοδήματός μας και ουσιαστικές αυξήσεις πάνω από τον πραγματικό πληθωρισμό.

Συγκεκριμένα, καταθέτουμε τα παρακάτω αιτήματα :

1. Αύξηση του ειδικού επιδόματος απασχόλησης των Ο.Τ.Α. σύμφωνα με την πιο κάτω περιγραφή και συγχρόνως την ενσωμάτωση σ’ αυτό των μηνιαίων κατ’ αποκοπή εξόδων κίνησης:
α. Για το προσωπικό καθαριότητας εξωτερικών χώρων, αφοδευτηρίων, οδηγούς απορριμματοφόρων αυτοκινήτων και ανοιχτών φορτηγών, χειριστές σαρώθρων, εργατοτεχνίτες αποχέτευσης, νεκροταφείων και ρίψης ασφάλτου, στους εργαζόμενους στους Χ.Υ.Τ.Α. και τους Σταθμούς Μεταφόρτωσης, καθώς για τους μηχανοτεχνίτες συνεργείων αυτοκινήτων, από εκατόν τριάντα δύο ευρώ (132,00 €) σε διακόσα ευρώ (200,00 €).
(200,00 € + 206,00 € = 406,00 €).
β. Για το εποπτικό προσωπικό καθαριότητας, τεχνικό προσωπικό, τεχνίτες εν γένει, Υγειονομικό προσωπικό, Γεωπονικό προσωπικό, μουσικούς πνευστών οργάνων, ένστολο προσωπικό Δημοτικής Αστυνομίας, οδηγούς και χειριστές μηχανημάτων έργων και για όλους τους κλάδους της κατηγορίας Υ.Ε., από εκατόν δέκα έξι ευρώ (116,00 €) σε εκατόν ογδόντα τέσσερα ευρώ (184,00 €).
(184,00 € + 206,00 € = 390,00 €).
γ. Για το λοιπό προσωπικό, από ογδόντα τέσσερα ευρώ (84,00 €) σε εκατόν πενήντα δύο ευρώ (152,00 €).
(152,00 € + 206,00 € = 358,00 €).

2. Την οριστική επίλυση του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο στην καταβολή των μηνιαίων κατ’ αποκοπή εξόδων κίνησης (Φόρος Εισοδήματος) με νομοθετική ρύθμιση για απαλλαγή από το Φόρο Εισοδήματος ή την αύξηση των από 206,00 € σε 250,00 €.
Σχετικό το με αρ.πρωτ.:288/2-4-2004 έγγραφο μας.

3. Να μην περικόπτονται τα μηνιαία κατ’ αποκοπή έξοδα κίνησης που προβλέπονται από την Κ.Υ.Α.: αριθμ. 2/6771/0022/5-2-2004 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Β’ – ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 225/6-2-2004) κατά το χρόνο της άδειας κύησης, λοχείας, μητρότητας και αναρρωτικών αδειών ύστερα από νοσηλεία σε δημόσιο νοσοκομείο κλπ., σύμφωνα με το με αρ. πρωτ.: 284/2-4-2004 έγγραφο μας.

4. Καθορισμός του ωρομισθίου για την προσφορά υπερωριακής εργασίας με βάση τις συνολικά καταβαλλόμενες αποδοχές, μιας και είναι αναγκασμένες πολλές υπηρεσίες να λειτουργούν επί 12ώρου, 24ώρου βάσεως και όλες τις ημέρες το μήνα και δεν μπορεί η αμοιβή για εργασία τις Κυριακές και εξαιρέσιμες ημέρες να είναι μικρότερη της καθημερινής.

5. Την εξαίρεση του προσωπικού των Ο.Τ.Α. Α’ Βαθμού που υπηρετεί σε υπηρεσίες που λειτουργούν όλες τις ημέρες του μήνα ή σε δωδεκάωρη ή εικοσιτετράωρη βάση, από τους περιορισμούς που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 16 του Ν. 3205/2003 (Φ.Ε.Κ. - ΤΕΥΧΟΣ Α΄ - ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 297/23-12-2003) σύμφωνα με το με αρ. πρωτ.: 212/16-3-2004 έγγραφο μας.

6. Την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης, που να τροποποιεί το άρθρο 16, παρ. 3 του Ν. 3205/2003 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Α’ – ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 297/23-12-2003), ότι οι αποφάσεις που εκδίδονται από τα αρμόδια όργανα των Ο.Τ.Α. Α’ Βαθμού για την καθιέρωση υπερωριακής εργασίας δεν δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως σύμφωνα με το με αρ. πρωτ.: 243/23-3-2004 έγγραφο μας.

7. Την επέκταση των διατάξεων του Ν. 3205/2003, με κοινή Υπουργική Απόφαση, στο προσωπικό των Ο.Τ.Α. που δεν υπάγεται στις διατάξεις του σύμφωνα με το άρθρο 21 και να προβλέπει ότι ο μισθός του προσωπικού των Ο.Τ.Α. που υπάγεται στις διατάξεις του Κεφαλαίου Β’ του Δεύτερου Μέρους του Ν. 1188/81, (άρθρα 236-240) ορίζεται κάθε χρόνο με απόφαση του οικείου συμβουλίου, ανάλογα με την οικονομική δυνατότητα αυτού και η μισθολογική εξέλιξη των υπαλλήλων καθορίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3205/2003 όπως ισχύει και για το λοιπό προσωπικό των Ο.Τ.Α.

8. Καταβολή του “ΠΡΙΜ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ” και στους εργαζόμενους των πρώην Κρατικών Παιδικών Σταθμών, Αθλητικών Κέντρων και Λιμενικών Ταμείων, με την καταβολή των αντίστοιχων ποσών στους Ο.Τ.Α. από τους Κ.Α.Π. ή τα αρμόδια Υπουργεία που προήλθαν.
Σχετικό το με αρ. πρωτ.:282/2-4-2004 έγγραφο μας.

9. Καταβολή επιδόματος Η/Υ, σ΄ όσους εργαζόμενους η κύρια απασχόληση τους επιβάλλει χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, ανεξαρτήτου ειδικότητος.

10. Αναπροσαρμογή της Κ.Υ.Α.: αριθμ. 2/62864/0022/28-1-2004 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Β΄ - ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 181/30-1-2004) για αύξηση των ορίων υπερωριακής εργασίας υπαλλήλων των Δήμων και Κοινοτήτων που θα τηρούν τα πρακτικά των συνεδριάσεων του Δημοτικού και Κοινοτικού Συμβουλίου ως και των Συμβουλίων των Συνδέσμων, Νομικών Προσώπων και Ιδρυμάτων.

Αναλυτικά διεκδικούμε:
α. Με πληθυσμό έως δέκα χιλιάδων (10.000) κατοίκων από τριάντα (30) ώρες το μήνα σε σαράντα (40) ώρες.
β. Με πληθυσμό από δέκα χιλιάδες έναν (10.001) κατοίκους έως τριάντα χιλιάδες (30.000) από τριάντα πέντε (35) ώρες το μήνα σε σαράντα πέντε (45) ώρες.
γ. Με πληθυσμό από τριάντα χιλιάδες ένα (30.001) κατοίκους και άνω από σαράντα (40) ώρες το μήνα σε πενήντα (50) ώρες.
Ενώ, μελλοντικά η καταβολή να γίνεται με βάση το χρονικό όριο συνεδρίασης των αντίστοιχων συμβουλίων.

11. Αύξηση του επιδόματος ευθύνης:
α. Στους Διευθυντές από 130,00 € σε 180,00 €.
β. Στους Τμηματάρχες από 65,00 € σε 90,00 €.
γ. Στους Προϊστάμενους Αυτοτελούς Γραφείου από 25,00 € σε 40,00 €

12. Τροποποίηση της Υ.Α.: αριθμ. 4296/22-1-2004 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Β΄ - ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 151/30-1-2004) για αύξηση της αμοιβής των μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων των Ο.Τ.Α.

Αναλυτικά, όπως πιο κάτω:
α. Για τον Πρόεδρο και τον αναπληρωτή του, από 35,00 € σε 42,00 € κατά συνεδρίαση.
β. Για τα Τακτικά και αναπληρωματικά μέλη, από 28,00 € σε 35,00 € κατά συνεδρίαση.
γ. Για το Γραμματέα και τον αναπληρωτή του, από 28,00 € σε 35,00 € κατά συνεδρίαση.
Καθώς και την καταβολή εξόδων μετακίνησης στα μέλη των Υπηρεσιακών Συμβουλίων που μετακινούνται στην έδρα του Νομού, λόγω της ιδιαιτερότητας των εργαζομένων στους Ο.Τ.Α. εκτός του Λεκανοπεδίου.

Β. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ:

1. Προστασία και αναβάθμιση των υπηρεσιών του Δημοσίου και των Ο.Τ.Α. με την αύξηση των πόρων για τη λειτουργία τους, τη βελτίωση των υποδομών τους και του εξοπλισμού τους.

2. Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού με βάση τις πάγιες και διαρκείς ανάγκες των Ο.Τ.Α., και σύμφωνα με τις προβλέψεις των Ο.Ε.Υ.

3. Κατάργηση του θεσμού της μερικής απασχόλησης. Απαιτούμε την πρόσληψη προσωπικού πλήρους απασχόλησης και είμαστε αντίθετοι στην ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.

4. Κατάργηση των συμβάσεων μίσθωσης έργου, που υποκρύπτουν σχέση εξαρτημένης εργασίας.

5. Κατάργηση του θεσμού των εκτάκτων (8μηνες συμβάσεις). Να γίνεται πρόσληψη μόνο εποχιακού προσωπικού, η διάρκεια της σύμβασης να μην ξεπερνάει τους τέσσερις (4) μήνες.
Προϋπόθεση για την πρόσληψη εποχιακού προσωπικού είναι η πρόβλεψη σε αριθμό και η συγκεκριμένη αιτιολόγηση στους Ο.Ε.Υ. των Ο.Τ.Α.

6. Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου οι οποίοι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και έχουν τους τελευταίους 24 μήνες υπογράψει τουλάχιστον δύο (2) 8μηνες συμβάσεις. Το ίδιο να γίνει και γι΄ αυτούς οι οποίοι έχουν την τελευταία πενταετία πάνω από 24 μήνες και υπηρετούν σήμερα στους Ο.Τ.Α.
Στην ρύθμιση αυτή να συμπεριλαμβάνονται και οι εργαζόμενοι που αποκλείστηκαν με τις διατάξεις του Ν.2839/2000.

7. Κατάργηση των Δημοτικών Επιχειρήσεων που το αντικείμενό τους έχει σχέση με τις υπηρεσίες των Ο.Τ.Α. ή το προσωπικό τους εργάζεται σε οργανωμένες τους υπηρεσίες, με ταυτόχρονη μεταφορά και μονιμοποίηση του προσωπικού τους σ΄ αυτούς με τις ίδιες προϋποθέσεις με την προηγούμενη κατηγορία.

8. Η ίδρυση και δημιουργία των Δημοτικών Επιχειρήσεων να γίνεται μετά από μελέτη για συγκεκριμένη απόδοση κερδών και να προβλέπεται μόνο σε τομείς που μπορεί να αναπτύσσεται καθαρά επιχειρηματική δραστηριότητα και στους οποίους σήμερα ενεργοποιείται ο ιδιωτικός τομέας.
Να απαγορεύεται μετά από τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου (Δημοτικός και Κοινοτικός Κώδικας) η δημιουργία τους σε υπηρεσίες που έχουν Δημόσιο και Κοινωνικό χαρακτήρα ή αναφέρονται στους Ο.Ε.Υ. του οικείου Ο.Τ.Α.

9. Μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες σύμφωνα με την προεκλογική εξαγγελία της κυβέρνησης, και εργάζονται στα Κ.Ε.Π., Σχολικοί Φύλακες, Πρόγραμμα ΑΣΤΕΡΙΑΣ, Βοήθεια στο Σπίτι, Κ.Δ.Α.Π., Α.Μ.Ε.Α., Κοινωνική Μέριμνα, κ.λ.π., με ταυτόχρονη μεταφορά πόρων γι΄ αυτές τις αρμοδιότητες από την κεντρική διοίκηση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Ειδικά για τους εργαζόμενους στα προγράμματα που επιχορηγούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και πραγματοποιούνται μέσω Δημοτικών Επιχειρήσεων να υπάρξει ένταξη στους Ο.Τ.Α. σε αντίστοιχες Κοινωνικού Χαρακτήρα Υπηρεσίες που θα συσταθούν υποχρεωτικά με Νόμο, με προσαρμογή των Ο.Ε.Υ., και παράλληλη κατάργηση–διάλυση των Δημοτικών Επιχειρήσεων στο αντικείμενο αυτό.

10. Ενσωμάτωση την Κοινοτικής Οδηγίας στο Εθνικό Δίκαιο χωρίς επιλεκτική και με σκοπιμότητες περιοριστικής “διαμόρφωσής” της σε βάρος των συμβασιούχων.

11. Άμεση νομοθετική ρύθμιση για ενιαία εργασιακή σχέση (Δημοσίου Δικαίου) για όλους τους εργαζόμενους στο Δημόσιο και στους Ο.Τ.Α.

12.Οι προσλήψεις των κατηγοριών του προσωπικού Π.Ε. Διοικητικού, Π.Ε. Οικονομικού, Τ.Ε. Διοικητικού – Λογιστικού και Δ.Ε. Διοικητικών Γραμματέων να γίνονται από τους Ο.Τ.Α. χωρίς τη διαδικασία της έγκρισης της Π.Υ.Σ. 55/1998 όπως ισχύει, με τις διατάξεις του Ν. 2190/94.

13. Την προώθηση νομοθετικής ρύθμισης για την πρόσληψη του εκπαιδευτικού προσωπικού των Ο.Τ.Α. με τις διαδικασίες του άρθρου 18 του Ν. 2190/94, όπως ισχύει και σύμφωνα με το με αρ. πρωτ.: 287/2-4-2004 έγγραφο μας.

14. Χαρακτηρισμός των αμιγών Δημοτικών Επιχειρήσεων ως Ο.Τ.Α., όπου δραστηριοποιούνται εκτός των οργανωμένων υπηρεσιών των Ο.Τ.Α., υπαγωγή του προσωπικού τους στο Γ΄ μέρος του Ν.1188/81 και ένταξή τους σε οργανικές θέσεις στο κανονισμό προσωπικού των Δημοτικών Επιχειρήσεων.

15. Με νομοθετική ρύθμιση να προβλεφθεί η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ συγχώνευση των ομοειδών Νομικών Προσώπων, σταδιακή κατάργηση τους και ενσωμάτωση τους στις υπηρεσίες των Ο.Τ.Α.

16. Μετατροπή των συμβάσεων των εργαζομένων Αορίστου Χρόνου από μερική απασχόληση σε πλήρη. (Αφορά εργαζόμενους που απασχολούντο πριν το Ν.2539/1997 τρεις (3) ώρες ημερησίως ή τρεις (3) ημέρες την εβδομάδα).

17. Για το προσωπικό που υπηρετεί σήμερα στη Δημοτική Αστυνομία και είχε προσληφθεί πριν την ισχύ του Π.Δ. 23/2002 να τεθεί συγκεκριμένο χρονικό όριο, και με μόνο στοιχείο την αίτηση τους, για μετάταξη σ΄ άλλο κλάδο, γιατί μετά την εφαρμογή του Π.Δ. τροποποιείται ουσιαστικά ο χαρακτήρας αυτής της υπηρεσίας.

18. Κατάργηση της ψηφισθείσας διάταξης ( άρθρο 27, παρ. 8, του Ν.3013/2002) “Αναβάθμιση της πολιτικής Προστασίας και λοιπές διατάξεις”, για την πρόσληψη απόστρατων αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας με σκοπό την οργάνωση και εκπαίδευση της Δημοτικής Αστυνομίας.

19. Οι Διαδημοτικές συνεργασίες να πραγματοποιηθούν με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, αντιμετωπίζοντας έτσι τα προβλήματα που έχουν προκύψει σε μικρούς “Καποδιστριακούς” Δήμους όπως αυτά των Τεχνικών Υπηρεσιών και των Ταμειακών Υπηρεσιών, χωρίς τη δημιουργία και νέων Νομικών Προσώπων που θα προκαλέσουν δυσλειτουργικότητα.

Γ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ – ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ :

Με όλο το Δημοσιοϋπαλληλικό Κίνημα διεκδικούμε :

α. Δημόσιο – καθολικό και κοινωνικό σύστημα ασφάλισης.
β. Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης.
γ. Αύξηση των συντάξιμων αποδοχών.
δ. Αποτροπή της ιδιωτικοποίησης της Κοινωνικής Ασφάλισης.
ε. Επέκταση της Διαδοχικής Ασφάλισης.
ζ. Κατοχύρωση και διεύρυνση της Επικουρικής Ασφάλισης.
στ. Δίκαιες ρυθμίσεις για τη γυναίκα και τη μητέρα.

1. Επέκταση των κάθε φορά ισχυουσών διατάξεων για τις προϋποθέσεις και τα όρια ηλικίας στις ειδικότητες που αναφέρονται στον Κανονισμό Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων του Ι.Κ.Α. ( Κ.Β.Α.Ε.) και στους μόνιμους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. των αντιστοίχων ειδικοτήτων.

Αναλυτικά οι θέσεις της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. είναι :
• Άμεση εφαρμογή του Κ.Β.Α.Ε. του Ι.Κ.Α. στους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α.

• Ο συνολικός χρόνος που διανύθηκε στο Δημόσιο και τους Ο.Τ.Α. πριν την ένταξη να προσμετρηθεί χωρίς οικονομική επιβάρυνση.

• Να αναγνωριστεί στο Δημόσιο και στους Ο.Τ.Α. το Εργατικό Ατύχημα και η Επαγγελματική Ασθένεια.

• Αυστηρή εφαρμογή της Νομοθεσίας για την Υγιεινή και Ασφάλεια.

• Την χορήγηση προωθημένων μισθολογικών κλιμακίων.

• Προσαύξηση του ποσού της σύνταξης στις περιπτώσεις των εργαζομένων που είναι στις κατηγορίες των επαγγελμάτων και ανήκουν στα Β.Α.Ε. και είναι ασφαλισμένοι, αλλά δεν κάνουν χρήση του μειωμένου ορίου ηλικίας, που προβλέπονται για τα Β.Α.Ε.

• Την συνταξιοδότηση με δεκαπέντε (15) χρόνια ασφάλισης όπως ισχύει στο Ι.Κ.Α. και όχι είκοσι πέντε (25) όπως προβλεπόταν από το σχέδιο Νόμου. Με την προϋπόθεση ότι τα ? της υπηρεσίας έχουν διανυθεί σε Β.Α.Ε. και εφαρμογή των αντίστοιχων ορίων ηλικίας που προβλέπει ο Κ.Β.Α.Ε. του Ι.Κ.Α.

• Ειδική πρόβλεψη και ρύθμιση για τους εργαζόμενους που εντάχθηκαν στο Δημόσιο με το Ν.1476/84 και με την προηγούμενη σχέση εργασίας τους ήταν ενταγμένοι στα Β.Α.Ε. τις ανάλογες εισφορές.

• Ειδική διαδικασία για τους εργαζόμενους που είναι στο τελικό στάδιο για συνταξιοδότηση και μετά την εφαρμογή του σχεδίου Νόμου θα ενταχθούν στα Β.Α.Ε. , αφού η αναγνώριση σημαίνει υψηλά ποσά ως επασφάλιστρο.

2. Αναγνώριση της προϋπηρεσίας των εργαζομένων Δημοσίου Δικαίου των Ο.Τ.Α. ως πραγματική Δημόσια που έχουν διανύσει σε Ν.Π.Ι.Δ. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ( Δ.Ε.Η. - Ο.Τ.Ε. - Ε.Λ.Τ.Α.- Δημοτικές Επιχειρήσεις - Μεταταγέντες στους Ο.Τ.Α. από Δημοτικούς Ραδιοφωνικούς Σταθμούς - Ο.Α.Σ.Α.- Ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί Ν.Π.Ι.Δ. μη Κερδοσκοπικού Χαρακτήρα του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα κ.λ.π.), και κάθε προϋπηρεσία στο Δημόσιο Τομέα όπως είχε οριοθετηθεί με το Ν. 1256/82.
Σχετικό το με αρ.πρωτ.: 286/2-4-2004 έγγραφο μας.

3.Εφαρμογή των διατάξεων ( συνταξιοδοτικό – ασφαλιστικό ) που ισχύουν για το μόνιμο προσωπικό των Ο.Τ.Α. και σ΄ αυτό των Ν.Π.Δ.Δ., με πρόβλεψη για το προσωπικό που υπηρετεί σήμερα της δυνατότητας επιλογής ασφαλιστικού φορέα.
Σχετικό το με αρ. πρωτ. : 272 / 31-3-2004 έγγραφo μας.

Δ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ( Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. – Τ.Α.Δ.Κ.Υ. ) :

1. Υπαγωγή στην ασφάλιση του Τ.Α.Δ.Κ.Υ. και του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. όλων των εργαζομένων των Ο.Τ.Α.

2. Τροποποίηση του Κανονισμού Παροχών του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. με παράλληλη βελτίωση του .

3. Κωδικοποίηση του Κανονισμού Παροχών του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ., εκτύπωσή του και διανομή σ΄ όλους τους ασφαλισμένους του Ταμείου.

4. Άμεση πρόσληψη Ελεγκτών Ιατρών στο Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. και στελέχωση όλων των περιφερειακών γραφείων.

5. Ίδρυση από το Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. Περιφερειακών γραφείων στην Αττική ( τεσσάρων ) και στους μεγάλους Νομούς, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων των απομακρυσμένων Δήμων και νησιωτικών περιοχών.

6. Αύξηση του εφάπαξ του Τ.Α.Δ.Κ.Υ. από 105 σε 120 βοηθήματα.

7. Θεσμοθέτηση της δυνατότητας με απόφαση του Δ.Σ. του Τ.Α.Δ.Κ.Υ. της χορήγησης χαμηλότοκων δανείων στους ασφαλισμένους του, όπως γίνεται και σε άλλα Ταμεία.

8. Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα Δ.Σ. του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. και Τ.Α.Δ.Κ.Υ. να μην αναφέρονται ως Δημοτικοί και Κοινοτικοί Υπάλληλοι, μιας και μετά την εφαρμογή του Καποδίστρια δεν υπάρχουν Κοινότητες , αλλά εργαζόμενοι των Ο.Τ.Α.
Να ορίζονται από την αντιπροσωπευτικότερη συνδικαλιστική οργάνωση του κλάδου.

9. Το προσωπικό των Ν.Π.Δ.Δ. των Ο.Τ.Α. το οποίο για κύρια σύνταξη υπάγεται στο Ι.Κ.Α. μετά την συνταξιοδότηση του να εξακολουθεί να υπάγεται υγειονομικά στο Τ.Υ.Δ.Κ.Υ.
Οι υγειονομικές εισφορές που θα κρατούνται από την σύνταξη του να αποδίδονται από το Ι.Κ.Α. στο Τ.Υ.Δ.Κ.Υ.
Σχετικό το με αρ. πρωτ. : 275/31-3-2004 έγγραφο μας.

10.Δημιουργία Α/θμιων και Β/θμιων Υγειονομικών Επιτροπών σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο με ιατρούς του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ.

11. Δημιουργία Επιτροπών Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο με ιατρούς του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ.

12. Απόδοση από το Κράτος (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) των οφειλομένων εργοδοτικών εισφορών των συνταξιούχων ασφαλισμένων στο Τ.Υ.Δ.Κ.Υ.

13. Με νομοθετική ρύθμιση να δίνεται η δυνατότητα θεώρησης των εντολών Υγειονομικής περίθαλψης για φάρμακα άνω των εξήντα (60) € και για τις παρακλινικές εξετάσεις (σε ειδικές περιπτώσεις) και από τα Δημόσια Νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας, ή από άλλα Ταμεία με δίκτυο ευρύτερο του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. από ελεγκτές Ιατρούς του Δημοσίου, Ι.Κ.Α., κ.λ.π., για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της μετακίνησης των ασφαλισμένων σε απομακρυσμένους Δήμους στην έδρα του Νομού (Αιτωλοακαρνανία, Γιάννενα, Μεσσηνία, κ.λ.π.), αλλά και στις νησιωτικές περιοχές.
Σχετικό το με αρ. πρωτ. : 271/31-3-2004 έγγραφo μας.

Ε. ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ:

1. Δημιουργία φορέα μέσω του Τ.Υ.Δ.Κ.Υ. σε επίπεδο Ο.Τ.Α. και με την συμμετοχή των συναρμόδιων φορέων (ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., Κ.Ε.Δ.Κ.Ε., Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε. και της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.) για τη διαρκή παρακολούθηση, ενημέρωση και διενέργεια μελετών και ερευνών των συνθηκών εργασίας στις ιδιαίτερα βεβαρημένες, από άποψη συνθηκών εργασίας, κατηγορίες εργαζομένων στα Β.Α.Ε.

2. Πιστή εφαρμογή του θεσμικού πλαισίου και των Σ.Σ.Ε. για τα ζητήματα Υγιεινής και Ασφάλειας και επιβολή κυρώσεων, όπου υπάρχει άρνηση ή πλημμελής εφαρμογή τους.

3. Κωδικοποίηση των διατάξεων περί Υγιεινής και Ασφάλειας των Εργαζομένων με ευθύνη του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας.

ΣΤ. Ο.Γ.Α. - ΕΛ.Γ.Α.:

Αποκλειστική διαπραγμάτευση από την Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. για τα θέματα που αφορούν τους εργαζόμενους στους Ο.Τ.Α. για τον Ο.Γ.Α. και ΕΛ.Γ.Α.

1. Αναπροσαρμογή της πάγιας κατώτατης αποζημίωσης των ανταποκριτών του Ο.Γ.Α. από 1-1-2003 σε 750,00 €.

2. Ετήσιο ποσό κατά συνταξιούχο ή επιδοματούχο σε 7,00 €.

3. Ετήσιο ποσό αποζημίωσης για εργασίες κλάδου κύριας ασφάλισης σε 3,50 € για κάθε ασφαλισμένο που αναγράφεται στον κλάδο κύριας ασφάλισης.

4. Για κάθε χορήγηση συνταγολογίου ενιαίου τύπου 1,50 €.

5. Διατήρηση της προσαύξησης κατά 40% που χορηγείται στους Ανταποκριτές των Νομών Ροδόπης και Ξάνθης, καθώς και στις κοινότητες Μικρού Δερείου και Συκορράχης Ν. Έβρου, και επέκταση της σε όλους τους ανταποκριτές για την εγγραφή αλλοδαπών στον κλάδο κύριας ασφάλισης.

6. Καταβολή πρόσθετης αμοιβής για τις νέες υποβληθείσες αιτήσεις στις δικαιούχες επιδόματος πολύτεκνες μητέρες.

7. Καταβολή πρόσθετης αμοιβής 5,00 € για την εργασία ασφάλισης των αλλοδαπών με βάση τις υποβληθείσες δηλώσεις στους ανταποκριτές και όχι με αυτές που θα εγκριθούν από τον Ο.Γ.Α. για ασφάλιση.

8. Κατάργηση των κρατήσεων υπέρ του Μετοχικού Ταμείου που γίνονται στις αποζημιώσεις των ανταποκριτών.

9. Η δυνατότητα υπογραφής προγραμματικής σύμβασης μεταξύ Υπουργείου Εσωτερικών, Κ.Ε.Δ.Κ.Ε., Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. και των αρμόδιων οργανισμών (Ο.Γ.Α. και ΕΛ.Γ.Α.) για τις υπηρεσίες που θα παρέχονται.

10. Με την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης η εφάπαξ αποζημίωση που χορηγείται μετά την απόλυση η απαλλαγή του ανταποκριτή Ο.Γ.Α. από τα καθήκοντα του, να χορηγηθεί άμεσα σ’ όλους τους ανταποκριτές του Ο.Γ.Α. ανάλογα με τα χρόνια ασκήσεως των καθηκόντων τους.

11. Αύξηση (διπλασιασμός) της πάγιας αποζημίωσης των ανταποκριτών ΕΛ.Γ.Α. από 150.000 € σε 300.00 €

12. Αύξηση της αποζημίωσης για δηλώσεις Ζημιάς Φυτικής Παραγωγής από 1,27 ευρώ σε 2,00 ευρώ για κάθε δήλωση ζημιάς.

13. Αύξηση της αποζημίωσης για δηλώσεις Ζημιάς Ζωικού Κεφαλαίου από 2,24 ευρώ σε 3,00 ευρώ για κάθε δήλωση ζημιάς.

14. Αύξηση της αποζημίωσης για αιτήσεις οικονομικής ενίσχυσης (Π.Σ.Ε.Α) από 3,00 ευρώ σε 4,00 ευρώ για κάθε αίτηση.

15. Αύξηση της αποζημίωσης για δηλώσεις Καλλιέργειας και Εκτροφής από 4,00 ευρώ σε 5,00 ευρώ για κάθε δήλωση.

16. Τις εργασίες του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (όπως εξισωτικές αποζημιώσεις – κτηνοτροφικά – Γεωργικά θέματα) να πραγματοποιούν οι φυσικοί φορείς Ενώσεις και Γεωργικοί Συνεταιρισμοί.

Ζ. ΘΕΣΜΙΚΑ - ΚΛΑΔΙΚΑ:

1. Εφαρμογή στους Ο.Τ.Α. του 35ωρου για όλες τις υπηρεσίες που σήμερα εργάζονται 37, 5 ώρες και του 30ώρου για αυτές που εργάζονται 32 ώρες και 5 ημέρες εργασίας.

2. Ψήφιση ενός σύγχρονου νέου Κώδικα Δημοτικών Κοινοτικών Υπαλλήλων, με θεσμική πρόβλεψη των δικαιωμάτων των Δημοτικών Υπαλλήλων καθώς και εναρμόνιση του με διατάξεις του ισχύοντος Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα, που θα κάνει πιο αξιοκρατικό το σύστημα της επιλογής προϊσταμένων και πιο δημοκρατική τη σύνθεση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

3. Την υπογραφή προγραμματικών συμβάσεων μεταξύ των αρμόδιων φορέων ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α., Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. και Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α. για τις πρόσθετες εργασίες που ανατίθενται στους Ο.Τ.Α. (Ο.Γ.Α., ΕΛ.Γ.Α., κλπ.).

4. Την άμεση λειτουργία και ανάπτυξη της Σχολής Τοπικής Αυτοδιοίκησης από το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) για την επιμόρφωση τόσο των εργαζομένων όσο και των αιρετών.
Μια και μέχρι σήμερα τα διάφορα προγράμματα επιμόρφωσης γίνονται αποσπασματικά χωρίς συνέχεια και σε αντικείμενα ή με μεθόδους που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα. Στόχος μας η δια βίου εκπαίδευση των εργαζομένων στην Τ.Α.

5. Την προώθηση σχετικής διάταξης όπου οι υπάλληλοι των Οικονομικών Υπηρεσιών των Ο.Τ.Α., κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους, να μην θεωρούνται δημόσιοι υπόλογοι και να ευθύνονται μόνο για δόλο ή βαρειά αμέλεια κατά τις διατάξεις του Κώδικα Καταστάσεως Προσωπικού των Ο.Τ.Α.
Σχετικό το με αρ. πρωτ.:283/2-4-2004 έγγραφο μας.

6. Επέκταση της διάταξης της παρ. 22 του άρθρου 7 του Ν. 2557/97 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Α΄ - ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 271/24-12-1997) και για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. που ανήκουν στο κλάδο Δ.Ε. με πτυχία εργοδηγών των σχολών που καταργήθηκαν με το Ν. 576/77.
Σχετικό το με αρ. πρωτ.:285/2-4-2004 έγγραφο μας.

7. Την έκδοση του Π.Δ. και των Υπουργικών Αποφάσεων που προβλέπονται από το Ν.2683/99, (Φ.Ε.Κ. - ΤΕΥΧΟΣ Α΄ - ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 19/9-2-1999), που αναφέρονται γενικά στις άδειες (κανονικές, διευκολύνσεων, αναρρωτικές, εκπαιδευτικές, κλπ.) και οι οποίες ισχύουν, σύμφωνα με το άρθρο τέταρτο και στο μόνιμο προσωπικό των Ο.Τ.Α.

Αναλυτικά:
α. Το Π.Δ. που προβλέπεται να εκδοθεί σύμφωνα με την παρ. 2 άρθρο 50 του Ν. 2683/99 μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.
β. Η Υπουργική απόφαση που προβλέπεται σύμφωνα με την παρ. 6, άρθρο 53 του Ν. 2683/99 μετά από πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.
γ. Η Υπουργική απόφαση που προβλέπεται σύμφωνα με την παρ. 8, άρθρο 58 του Ν. 2683/99 μετά από πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης.

8. Την κατάργηση της διάταξης του άρθρου 27, παρ. 6 εδάφιο γ’ του Ν. 3013/2002 “Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και λοιπές διατάξεις”, που αναφέρεται στο άρθρο 263 του Π.Δ. 410/95 (Δ.Κ.Κ.) για το δικαίωμα του συμβιβασμού και την κατάργηση δίκης για θέματα μισθολογικά.

9. Την ένταξη του κλάδου Τ.Ε. Βρεφονηπιοκομίας στο εκπαιδευτικό προσωπικό.

10. Τροποποίηση του Π.Δ. 23/2002 (Φ.Ε.Κ.- ΤΕΥΧΟΣ Α΄- ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 19/7-2-2002) «Αρμοδιότητες, σύστημα πρόσληψης, προσόντα καθήκοντα, δικαιώματα και υποχρεώσεις του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας». Η εκπαίδευση του ειδικού ένστολου προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας να ανατεθεί στο ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και όχι στις σχολές Αστυνομίας, και να αποτελεί ουσιαστική ευθύνη της ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ.
Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ των ήδη υπηρετούντων στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ να πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης από το ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.

11. ΑΜΕΣΗ τροποποίηση της Κ.Υ.Α.: Αριθμ. οικ.14671/3-3-2004 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Β΄ - ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 485/5-3-2004) που αναφέρεται στην εκπαίδευση του ειδικού ένστολου προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας.
Είμαστε αντίθετοι στη στρατιωτικοποίηση της εκπαίδευσης του προσωπικού της Δημοτικής Αστυνομίας. Τυχόν διαδικασίες στα πρότυπα της Ελληνικής Αστυνομίας, θα δημιουργήσει την εντύπωση ότι καμιά σχέση δεν έχει με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά ότι θα λειτουργεί σαν βοηθητικός μηχανισμός καταστολής της ΕΛ.ΑΣ.

12. Την κωδικοποίηση των διατάξεων που θα ισχύουν για τις συνδικαλιστικές άδειες στους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. Α΄ βαθμού.

13. Τα ποσοστά που αναφέρονται στην παρ. 3 του άρθρου 300 του Ν. 1188/81 “Κώδικας Καταστάσεως Προσωπικού Ο.Τ.Α.” να αυξηθούν από 40% και 50% σε 60% και 70% αντίστοιχα.
Ενώ το οριζόμενο από την παρ. 13 του άρθρου 21, του Ν. 3144/2003 (Φ.Ε.Κ. – ΤΕΥΧΟΣ Α’ – ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 111/8-5-2003) ανώτατο όριο αποζημίωσης να αυξηθεί από τα 15.000 ευρώ σε 20.000 ευρώ.
Σχετικό το με αρ. πρωτ.: 364/26-4-2004 έγγραφο μας

Τέλος, σας κάνουμε γνωστό ότι έχουμε καταγγείλει την Ε.Σ.Σ.Ε. για το προσωπικό Ιδιωτικού Δικαίου και αναμένουμε την συνάντηση των εκπροσώπων των Υπουργείων
Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, Οικονομίας και Οικονομικών για την υπογραφή της Σ.Σ.Ε. για το έτος 2004.

Εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι μας για την διεξαγωγή των διαπραγματεύσεων ορίζονται οι:

1. Μπαλασόπουλος Θέμης – Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής.
2. Πολυμερόπουλος Βασίλης – Α’ Αντιπρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής.
3. Βορτελίνος Μπάμπης – Γενικός Γραμματέας της Εκτελεστικής Επιτροπής.

Στις συναντήσεις η διαπραγματευτική ομάδα θα συνεπικουρείται από το Νομικό Σύμβουλο και τους εξειδικευμένους συνεργάτες του, τεχνικούς συμβούλους και εμπειρογνώμονες της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα σ’ αυτούς που απευθύνεται, καθώς και σε όσους κοινοποιείται, για να λάβουν γνώση και να επέλθουν οι νόμιμες συνέπειες, αφού την αντιγράψει ολόκληρη στην έκθεση επιδόσεως του.


Αθήνα, 26 Απριλίου 2004

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε. – Ο.Τ.Α.

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Θέμης Μπαλασόπουλος

Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Μπάμπης Βορτελίνος